Dreaming of a white christmas??? - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Paul en Margriet - WaarBenJij.nu Dreaming of a white christmas??? - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Paul en Margriet - WaarBenJij.nu

Dreaming of a white christmas???

Door: Paul en Margriet

Blijf op de hoogte en volg Paul en Margriet

24 December 2013 | Nederland, Culemborg

Lieve Allemaal,

We zitten nu op de boot te wachten naar het eiland Don Det in Zuid Laos, dicht tegen de grens aan met Cambodja. Don Det hoort bij de vierduizend eilanden groep in de Mekong. Daar gaan we Kerstmis vieren. In de hangmat....

Diverse questhouses doen moeite voor de toeristen om een kerstboom neer te zetten en wat kerstversiering op te hangen. Maar dat roept niet echt een kerstgevoel op hoor. De kerstboom lijkt een beetje op een weeskind in het verkeerde gebied.

Wij wensen jullie allen hele fijne en gezellige feestdagen in vooral goede gezondheid.

Groetjes en liefs van Paul en Margriet

Gr Ivar en Judith

• 24 December 2013 - 11:04

Henk Mastenbroek:

Hoi Paul en Margriet,
    Vanuit een zeer winderig en koud, maar mooi Lerwick op de Shetland Eilanden wensen wij jullie hele fijne Kerstdagen en een goed Nieuw Jaar toe.
    Wij zijn voorlopig ook nog niet thuis.
    We verwachten pas op zijn vroegst weer rond 30 december te kunnen vertrekken.

Hartelijke groeten Henk en de Meander(thalers)!!!!

• 24 December 2013 - 14:16

Jan Marten:

Hee, Paul en Margriet.
    Ook van ons een fijne kerstviering.
    Geniet van het moment en tot later.

Jan Marten, Dorothee, Robert en Anna.

• 25 December 2013 - 11:03

Eline:

Jullie ook fijne dagen!
    En ik lees trouw jullie stukjes.
    Leuk om te lezen!

Lieve groetjes Eline

• 25 December 2013 - 23:10

Mariette Van Beem:

Hoi Margriet en Paul,
    Vanuit Tiel wens ik jullie fijne. gezellige feestdagen en een gelukkig, gezond 2014 toe!!
    Hier is t meer herfst dan winter! Geniet ervan en tot het volgende reisverslag (vindt t leuk om
    jullie ervaringen te lezen) Liefs Mariette

• 26 December 2013 - 13:48

Ank :

Ook van mij fijne feestdagen en een goed en gezond 2014!
    Hier is het en groene kerst met veel wind vooraf.
    Gisteren was het weer als van ouds gezellig in de Berhardstraat.
    Geniet van alles en tot schrijfs,

Liefs,
    Ank