We lopen op schema..... - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Paul en Margriet - WaarBenJij.nu We lopen op schema..... - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Paul en Margriet - WaarBenJij.nu

We lopen op schema.....

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Paul en Margriet

20 Januari 2013 | Nederland, Culemborg

Voorzichtig aan heeft Paul al eens naar tickets gekeken. De nieuwe fietsreisgids van Cambodja is binnen en we hebben gezien dat ons reisbudget zich in een positief tempo ontwikkelt..... Met de kijker op 2013 is ons geplande vertrek in december stiekum toch al binnen ons vizier.

We hebben ons oog op een organisatie in Cambodja laten vallen namelijk The Sunrise Children Villages http://www.scv.org.au
We zijn aan het onderzoeken of we deze organisatie willen bezoeken tijdens onze reis.

• 21 Januari 2013 - 09:59

Mariek:

Jihoeeeeee, grootste plannen, dromen die worden uitgewerkt, gedachten die naar het reizen gaan... een concreet doel! Lekker genieten en deze droom gaat in 2013 werkelijkheid worden!

• 21 Januari 2013 - 10:40

Ank:

Spannend, voor jullie kan het niet snel genoeg december zijn. Lijkt me een hele belevenis, kan ik niet in de fietstas??????

• 21 Januari 2013 - 22:05

MariaMarija:

wowowie !! dat klinkt leuk zeg. heb me meteen aangemeld hoor!! veel plezier m de voorbereidingen..snax.

• 27 Januari 2013 - 13:28

Greet V Meijeren:

Hartstikke leuk ga er van genieten,ik ben nu al benieuwd naar jullie verhalen.