Plastic fietshoezen of toch een kartonnen doos? - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Paul en Margriet - WaarBenJij.nu Plastic fietshoezen of toch een kartonnen doos? - Reisverslag uit Culemborg, Nederland van Paul en Margriet - WaarBenJij.nu

Plastic fietshoezen of toch een kartonnen doos?

Door: Margriet

Blijf op de hoogte en volg Paul en Margriet

15 November 2013 | Nederland, Culemborg

"Gretel, wat als ze de plastic fietshoes toch niet accepteren bij Etihad? Laten we maar vroeg genoeg naar Schiphol gaan dan kunnen we evt. nog switchen naar een kartonnen doos...."
Zo zijn er allerlei vragen en gedachten die horen bij de laatste reisvoorbereidingen. Nog effe een tablet kopen en e-booken downloaden, de auto schorsing regelen, toch maar wel een fietshelm aanschaffen, dollars bestellen....

We zijn er langzaamaan wel klaar voor. 10 weken te fiets door een stukje Thailand, Zuid Laos en door Cambodja. Wat zal het ons gaan brengen? Als je het leuk vind, kunnen jullie er over meelezen want we zullen af en toe een verslagje schrijven van onze ervaringen.

  • 16 November 2013 - 18:17

    Tristine:

    hoi Magriet wat leuk dat je op wereld reis ga met paul
    waneer gaan jullie vliegen?
    nu moet ik u lang missen als jobchoacs:(

  • 16 November 2013 - 19:23

    Jarco :

    ik wens juile veelpzier gr djjarco

  • 16 November 2013 - 23:45

    Margriet:

    Op 1 dec gaan we de lucht in en op 6 februari landen we weer op Schiphol. En dan ga ik daarna gewoon weer jouw Jobcoach zijn.....

  • 17 November 2013 - 11:26

    Ank:

    Ja. nog even en jullie vliegen naar het oosten om een mooie tocht te fietsen.
    Stiekem een beetje jaloers. Ik wens jullie veel mooie plekken en veel plezier.......

  • 29 November 2013 - 20:53

    Tristine:

    hoi Magriet
    ik wens jullie en heel fijn rond reist
    ik hoop voor jullie dat het allemaal goed ga met het vliegen en dat jullie er geen vertraging hebben zondag groetjes Tristine

  • 30 November 2013 - 20:55

    Mariette Van Beem:

    Hoi Margriet en Paul,
    Ik wens jullie een fantastische rondreis toe!
    Geniet van elkaar en van de verschillende culturen/gewoontes!
    Margriet, ik hoop dat je weer tot rust komt waar je naar verlangt! En super fit, na al die fietstochten!
    Ik zal je missen, maar ik gun je deze reis van harte!!!
    Liefs, Mariette

  • 02 December 2013 - 20:52

    Jarco:

    nou julie hebben mij achter gelaaten in nederland... pretigefeestdagen en fijne vakantie gr jarco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul en Margriet

Actief sinds 08 Maart 2011
Verslag gelezen: 495
Totaal aantal bezoekers 7979

Voorgaande reizen:

01 December 2013 - 31 Maart 2014

Fietsen langs de Mekong

12 Augustus 2011 - 13 September 2011

Een canadees in Zweden

Landen bezocht: